Sail Forth Demo
Derinmavi’yi Keşfet! Sırtını rüzgâra verip devasa bir okyanusta maceraya atıl. Her biri kendi florasına, faunasına ve fon müziğine sahip olan, gidebileceğin sayısız özgün bölge var. Yunus sürülerini takip et, güneşin buzlu bir ufukta batışını izle, bir grup korkak korsanla çarpış ve vahşi toplarının karşısında onları diz çöktür. Yelkenlerin rüzgârla doluyor ve sayısız olanaklara doğru yol al. Bir Esrarı Su Yüzüne Çıkar. Rivayete göre Derinmavi, vakti zamanında uçsuz bucaksız bir toprak, çelik, beton ve cam tarlasıyken kadim bir sırrın ortaya çıkmasıyla bir afet, bir felaket meydana gelerek tüm dünyayı sular altında bırakmış. Denizlerde süzülür, dalgaları atlatırken neleri ortaya çıkaracaksın? Maceran boyunca yanıtlar bulabilecek misin? Denizin muammasını çözebilecek misin? Tüm Topları Ateşle! Kopsun kıyamet! Tayfa top başına, gülleler düşman başına! Oynayış tarzına uygun şekilde gemin için silah satın al, yükselt ve modifiye et. Denizlerde seni savaş bekliyor. Karşına çıkmaya cüret edebilecek güçteki haydutların, korsanların ve deniz canavarlarının canına okuyacak şekilde gemini hazırlamak da sana düşüyor. Rüzgârla Sürüklen! Güçlü bir rüzgâr yakala ve yelkenlerinin itilişini hisset. Şiddetli dalgaların yükselip alçalışıyla hop oturup hop kalk. Denizcilerin bile başından ayrılamayacağı kadar dikkatli tasarlanmış, gerçekçi gemi yüzdürme mekanikleri olmasına rağmen denizcilik deneyimi olmayanların da kolayca alışabileceği oyunda, dümen başına geç. Gelişigüzel oynamak da işi ciddiye almak da Yelkenler Fora’da mümkün! Bir Filoyu Komuta et! Koca bir flotillanın mareşali olmak varken neden tek bir geminin kaptanı olasın ki? Kişiliğine ve oynayış tarzına uygun şekilde özgün ve özel gemiler inşa et, yönet ve modifiye et. Tahta, demir, yelken, tayfa ve tutkuyla dolu, baştan aşağı toplarla donanmış bir donanma oluştur ve denize açıl. Macerayı Yeniden Yaşa! Tekrar tekrar oynanabilecek, rogue-lite türündeki bu deneyim, dinamik bir okyanus dünyasında serbest şekilde keşif yapabilme imkânı sunuyor. İster kendini sakin bir deniz yolculuğuna bırak, istersen azgın dalgalara karşı amansız bir mücadele ver. Derinmavi’de ise dört bir yan fırsatlarla dolu. Gemini batırarak bambaşka bir maceraya çıkabilirsin! Derinmavi’de diplere indikçe maceranın heyecanı doruğa çıkıyor! Yelkenler Fora!