Saç Stili Seti 8
Bu setin içerisinde şu indirilebilir içerikler bulunuyor: "Immortal Innocence" setiyle 4 ilave saç stili ■İlave Saç Stili - Jack ■İlave Saç Stili - Crow ■İlave Saç Stili - Rigid ■İlave Saç Stili - Notes *Karakter düzenleme ekranında avatarına ilave saç stili ve görünüm seçenekleri uygulayabilirsin. *Bu eşyalar oyuncu karakterinin görünüşünü değiştirir. Yalnızca kozmetik içeriktir ve karakterin niteliklerini etkilemez. *DLC'ler hikâyede belirli bir noktaya kadar ilerledikten sonra oyun içerisinde erişilebilir olacaktır.