Saç Stili Seti 5
Bu setin içerisinde şu indirilebilir içerikler bulunuyor: "Western VII" setiyle 5 ilave saç stili ■İlave Saç Stili - Reaper ■İlave Saç Stili - Nameless ■İlave Saç Stili - Klondike ■İlave Saç Stili - Rouge Cinderella ■İlave Saç Stili - Sif/Ayer *Karakter düzenleme ekranında avatarına ilave saç stili ve görünüm seçenekleri uygulayabilirsin. *Bu eşyalar oyuncu karakterinin görünüşünü değiştirir. Yalnızca kozmetik içeriktir ve karakterin niteliklerini etkilemez. *DLC'ler hikâyede belirli bir noktaya kadar ilerledikten sonra oyun içerisinde erişilebilir olacaktır.