Saç Stili Seti 1
Bu setin içerisinde şu indirilebilir içerikler bulunuyor: ■İlave Saç Stili - Çaylak 1 ■İlave Saç Stili - Çaylak 2 ■İlave Saç Stili - Yüksek Topuz ■İlave Saç Stili - Kâküllü Topuz ■İlave Saç Stili - Iris 2 *Karakter düzenleme ekranında avatarına ilave saç stili ve görünüm seçenekleri uygulayabilirsin. *Bu eşyalar oyuncu karakterinin görünüşünü değiştirir. Yalnızca kozmetik içeriktir ve karakterin niteliklerini etkilemez. *DLC'ler hikâyede belirli bir noktaya kadar ilerledikten sonra oyun içerisinde erişilebilir olacaktır.