Beacon Costume paketini indirin ve sınıftan veya dans pistinden savaş alanına kadar tüm doğru vitese sahip olursunuz. Beacon Kostüm paketi, RWBY'deki tüm karakterler için on altı (16) yeni kostüm daha sunuyor: Grimm Eclipse.