Rusty Rats Car Pack
Garajında bu 3 uçan tenekeye yer aç! Raiden RS: İki kapılı, arka motorlu bu 80ler çocuğunu zorlu pistlerde geçmek hiç kolay değil! Üstelik kısa boyu ile hedef alınması da zor! RebelRat: Nihayet! Atiklikle dayanıklılığı bir araya getiren kaslı bir Amerikalı! Vandal: Pürüzsüz bir kaya gibi sert ve aerodinamik. Bu minibüs, aşırı hasar gerektiren her etkinliğin vazgeçilmezi olacak. Bu DLC paketi, Sezon Bileti'ne dahildir.