Staging Branch, geliştirici ekibin gelecek içerik güncellemelerini test ettiği yerdir. Burada resmi çıkışından önce yeni içerikler denenir, deneme sırasında bulunan hatalar raporlanır ve böylece son ürün herkes için daha iyi bir deneyim haline getirilir! İçeriklerin yeni olması sebebiyle Staging Branch'te oyunun canlı sürümüne kıyasla daha fazla hatayla karşılaşabilirsin.