Rust Coin Pack - 4600 Coins
4600 Rust Altını al. Bunlar Rust Console Edition görünüm mağazasında yeni özel görünümleri alırken harcanabilir. Bu görünümleri giysilerine, silahlarına, yapılarına ve daha birçok şeye uygula! Rust Altını sadece satın alındığı platformda kullanılabilir.