Runny Bunny - Console Edition
Yana kaydırmalı piksel sanatı platform tarzı bulmaca oyununda hızlı ve tüylü bir deneyime hazır olun! Çılgın küçük bir tavşan rolüne bürünün ve yerde, duvarlarda ve tavanlarda koşarak güç noktalarını ve lezzetli havuçları toplayın. Labirent benzeri aşamalarda çimenli bölgelerden, kıvrımlı mağaralardan ve ölümcül laboratuvarlardan geçeceksiniz. Tavşan, düz çizgi hâlinde şimşek hızında hareket ederken duvarlara ve tavanlara tutunur. Yine de onun zarar görmemesi için tuzakların ve düşmanların etrafında stratejik manevralar yapmanız gerekir. Kapıların kilidini açmak için anahtarları bulun, lazer ışınlarından kaçın, gezinen robotlardan sakının ve çok daha fazlasını yapın! 100 seviyenin tümünün üstesinden gelebilir misiniz?