Rugby Challenge 3
Çömel! Tut! Hazır! YENİ RUGBY SEVENS. Yedi taraflı Ragbi’ye gerçekçilik getir ve hızlı ilerlemeli aksiyon getiriyor. YENİ BİR PRO OL MODU. Kendi kaderini bir çaylak olarak başlayıp bir profesyonel olarak bitireceğin 13 aksiyon dolu sezon ile kontrol et. YENİ TARAFTAR KULÜBESİ. Etkileşimli oyuncu yaratıcısı kendinize bir oyuncu yaratmanızı ve bununla yükselmenize imkan verir. OLUŞTUR VE İNDİR. Yeni dövme özellikli özel oyuncular ve takımlar, tüm platformlar arasında çevrimiçi olarak paylaşın. GERÇEK ZAMANLI ANLATIM. Grant Nisbett ve Justin Marshall tarafından anlatım. Fransızca anlatım ise Eric Bayle ve Thomas Lombard tarafından yapılmaktadır. ÇOKLU OYUN MODLARI. Tekli Maç, Çok takımlı, Müsabaka, kapsamlı çoklu yıl Kariyer Modu, Bir Pro Ol Modu ve Çevrimiçi. 11’DEN FAZLA MÜSABAKA. Yeni Super Ragbi, ITM Kupası ve Currie Kupası dahil.