Rugby 22
En büyük kulüplerin ve en iyi ragbi milli takımları kontrol ederek tek oyunculu, yerel ve çevrimiçi çok oyunculu oyun modlarında en saygın müsabakalara katıl. Rugby 22, taktikleri ve coşkuyu spora sadık kalan oynanışta bir araya getirerek tam bir ragbi deneyimi sunuyor. TAKIMINI ZİRVEYE ÇIKAR Turnuvalarda, resmi liglerde ve kendi takımını oluşturup yönetebileceğin Career Mode'da (Kariyer Modu) oyuncularını zafere taşı. 50'TAN FAZLA RESMİ TAKIM Bu sezonun oyuncuları ve üniformalarıyla birlikte çok sayıdaki kulüp ve milli takımlarla oyna. Tam liste ve detaylar çok yakında açıklanacak! HAYRANLAR İÇİN YAPILMIŞ BİR OYUN Rugby 22, derin taktiksel sistemi ve sporun büyük maçlarının coşkusunu aktaran gerçekçiliğiyle birebir ragbi deneyimi sunuyor.