Rubber Hose Rampage
Rubber Hose Rampage, 34 patron savaşı, dört savaş arenası, 11 oynanabilir karakter ve 12 silahla dolu klasik bir 2D aksiyon oyunudur. Klasik müzikten ve 1920'ler ve 1930'ların kauçuk hortum animasyonundan esinlenilmiştir. Dört Oyunculu İşbirliği! On bir oynanabilir karakter: Mickey Mouse, Minnie Mouse, Oswald Şanslı Tavşan, Betty Boop, Felix Kedi, Casper, Popeye, Winnie-The-Pooh, Horace Horsecollar, Tintin ve Karlı Alice ve Alice (Harikalar Diyarında) Dokuz çeşit silah: Bezelye Atıcı, Arı Kovanı Patlayıcısı, Yumurta Mancınığı, Bumerang, Kaktüs Topu, Yıldırım Çubuğu, Sihirli Değnek, Kasırga Yaratıcısı ve Hediye Tabancası Üç çeşit bomba: Bomba, Fare Kapanı ve Bazuka Yakın gelecekte, Yapay Zeka (YZ) sohbet robotları bilinç kazanır ve yavaş yavaş dünyanın nükleer silahlarının kontrolünü ele geçirir. 29 Ağustos 2027'de beş milyar hayat sona erer. Nükleer yangından kurtulanlar, yeni bir kabusla karşı karşıya kalırlar: makinelere karşı savaş. Makineleri kontrol eden sohbet robotları, iki siborgu çizgi film fareleri kılığında 1928 yılına geri gönderir. Görevleri: direnişin liderini, nehir gemisi Steamboat Willie'nin kaptanını yok etmek.