Roxy Raccoon's Pinball Panic
Günü kurtarmak ve cadının lanetini bozmak için arena stili pinball bölümlerinde ustalaşın! Güce aç, egoist bir cadı, kara büyüsünü tüm diyara yaydığında onu durdurma görevi bir rakuna düşer! Cadının alçakça planlarını bozmayı amaçlayan maceraperest yavru rakun Roxy’yle oynayarak hikâye modunda birbirinden farklı dokuz dünyada gezinin! Roxy Raccoon’s Pinball Panic, orijinal 3D platform oyununun enerjik ve eşsiz bir pinball formatında yeniden anlatımıdır. Cadının kötü lanetini bozun ve parklardan şehir sokaklarına, kumarhanelere ve çok daha fazlasına uzanan geniş bir pinball masası yelpazesinde cadının meydan okumalarını aşın! Kazanırken tarzınızı göstermek ve karakterinizi özelleştirmek için kozmetiklerin kilidini açarak gerçek bir pinball şampiyonu olduğunuzu bir kez daha kanıtlayın!