Romancelvania
"İLK ISIRIKTA AŞK" MI YOKSA "AŞK BAYAT MI?" Yandan görünümlü macerayı ve ironik romantizmi birleştirerek tamamen absürt ve unutulmaz bir maceradan, karanlık bir çizgi roman türü karması olan Romancelvania'dan bir ısırık alın. Aşkı karşılık görmemiş, düşüncelere dalmış Drac'ı oynatın. Aşk acısı sonrasında bir yüzyıl boyunca ortalıkta oradan oraya dolanan Drac, Grim Reaper tarafından sunulan bir yaratık evlendirme televizyon programına savrulur! En seçkin yaratık olma yolunuzdaki avınızda karşınıza çıkan absürt kötü karakterleri katlederek Transilvanya'nın çok tehlikeli kırsal alanlarını keşfedin. Drac, "İlk Isırıkta Aşk"ı mı bulacak yoksa "Aşk Bayattır"ı mı fark edecek? BİR YARATIĞA AŞIK OLMAK Romantizm yaşadıkça her canavarın içindeki ""insan""ı keşfedin, 12 adet bütün replikleri seslendirilmiş doğaüstü yarışmacılar ile arkadaş olun veya onları eleyin! İlişkilerinizi bir sonraki seviyeye taşımak, sizin gücünüzü, yeteneklerinizi ve daha fazlasını ilerletir. İLİŞKİNİZİN GÖZ ÖNÜNE SERİLMESİNİ İZLEYİN Bir televizyon programında dram olmadan olmaz! Barışın veya ayrılın, sizi yargılamayız! Diyaloglar ve açıklayıcı seçenekler ile dolu bir hikâye örgüsü ve vücudunuzun tipini ve sesinizi seçme kabiliyeti ile SİZİN hikâyenizdeki nihai karar verici olun. TRANSİLVANYA'YI... KEŞFEDİN? Şehvet uyandıran Smashmounds'dan Booth Bay'ın arka sokaklarına kadar ve arada kalan her yer. Saflarınıza katabileceğiniz yaratıklar, gizli buluşma noktaları ve egzotik kötüler ve patronlarla karşılaşmalarla dolu birbiriyle bağlantılı her an her şeyin olabildiği bir dünyayı keşfedin. (KAN)AÇLIĞINIZI TATMİN EDİN Güçleri elinden alınmış, yılların görkemli Drac'ı olarak kana susamışlığınızın en tepe noktasına çıkmak sizin elinizde. Yandan görünümlü platformda zafer dolu saldırı yolunuzda haydutları ikonik silahlar, doğa, yarasalar ve hatta Medusa'nın "kafa atışı" ile yenin.