Rogue Sentry
Geriye kalan insanları kurtar ve kıyameti engellemeye çalış! Nöbetçi bir droidsin, insanlığı neredeyse yok eden ve medeniyetin kontrolünü ele geçiren robot lejyonunun bir parçasısın ama diğerlerinden ayrıldın ve insanlığın son umudunu temsil ediyorsun! Rogue Sentry, karmaşık bir hapishane kalesinde ilerleyeceğin, silah ve lazer kullanan makinelerle yüzleşeceğin, yol boyunca hayatta kalan insanları kurtaracağın ve çok geç olmadan güvenli bir yere kaçmaya çalışacağın zorlu bir maceradır! 1-bit piksel sanat tarzında sunulan ve retro chiptune müziklere sahip Rogue Sentry, destansı bir finale ve birden fazla sonu olan minimalist, nostaljik bir maceradır. İnsanlık nasıl bir kaderle karşılaşacak?