Gelmiş geçmiş en iyi "tarihi ve artistik çağlarda dev gibi yuvarlanan kayalar" kule defansı oyunu Rock of Ages 2: Bigger & Boulder ile geri döndü! Adı üstünde, BIGGER AND BOULDER sürrealizmin ve oynanabilirliğin çıtasını daha 'BIGGER AND BOULDER' olmak için yükseltiyor. 2-vs-2'lik kaotik çoklu oyuncu modu, yeni çağ seçeneklerin ve Unreal Engine 4 ile geliştirilmiş grafik, fizik ve tahrip edilebilir ortamlara ağırlık vererekö oyuncular kendilerini hararetli bir kaya yuvarlamaya hazır olmalılar. Rock of Ages II: Bigger and Boulder özellikleri: - ACE Team'nın Tescilli Acayipliği - 10 üzerinden 11 alan Monty Python benzeri mizah ile oyuncular gerçek anlamda değişik zaman dilimlerinde kayaları yuvarlayacak! Esprili animasyonlar da ayrıca bir dönüş yapacağından ünlü tarihi karakterler dikkatli olun! - Çoklu Oyuncu Üzerine Daha Bir Önem - Biraz dostça rekabet hiç kimseye zarar vermedi! Bu nedenle ACE Team oyunun çok oyunculu oyununun özelliğini geliştirmeye karar verdi. "Birimleriniz" için afişleri ve renkleri de özelleştirme yeteneği ile çevrimiçi olarak dört oyuncuya kadar ölümüne 2v2'lik bir maçla oynayın. Aaa! Bir de karşılıklı izlerin birbiriyle kesişebileceğini de bahsetmiş miydik? - Olumlu Absürd Sanat Stili - Asıl oyundaki gibi ACE Team, tarihteki en büyük sanat dönemlerinden esinlenerek çeşitli seviyeler yarattı! Oyuncular, Mısırlılar, Geç Gotik ve Erken Rönesans dönemi, Sürrealist hareketlerden enfes sanat eserlerine bakarak yuvarladıkları kayalar ile cehennemden bir günü yaşatacaklar! - Geliştirilmiş Fizik ve İmha Edilebilir Ortamlar - Yükseltilmiş fizik moturu ile elinizde çatlayacak, ezilecek, yassılacak ve çarpılacak daha çok şey var! Çeşitli kayaları bir tepeden aşağıya yuvarlamak hiç bu kadar hoş bir deneyim olmamıştı! - Mutlak Kaos - Yepyeni savunma birimleri ve benzersiz özelliklere sahip kayaların ilavesi ile mutlak kaos'u hissedin ama her turda da granit kullanmamaya dikkat edin.