Robozarro
2 boyutlu fiziki bir curcuna! Robozarro, B0-3 ve 0-Ramatron robotlarıyla Dr. Zarro'nun kayboluşunun ardındaki gizemleri ortaya çıkarmak için Mech Angeles'ın kenar mahallelerinde, arka sokaklarında ve çatılarında destansı bir serüvene atılacağın fizik tabanlı 2 boyutlu bir aksiyon oyunudur.