Roblox - Not Supported
Roblox uygulamasının bu sürümü şu anda listeden çıkarılmış olup destek süresi sona ermektedir. Sürümü sınırlı bir süre daha oynamaya devam edebilirsin ancak bu sürüm eninde sonunda kapatılacaktır. En sevdiğin deneyimlere kesintisiz erişim sağlamak için yeni ve geliştirilmiş Roblox uygulamasını hemen indir. Yeni uygulama; geliştirilmiş performans, daha yüksek stabilite, PC üzerinden Xbox'taki arkadaşlarınla daha iyi organize olma ve çapraz oynama imkânı ile yalnızca Xbox'a özel Roblox sunucularına erişme seçeneği sunar. İlerlemen, Robux'ların, sahip olduğun tüm öğeler ve deneyimler güncellenmiş sürüme sorunsuz bir şekilde aktarılacak.