ROAD TO EXOTICS
ROAD TO EXOTICS'te aynı anda 300'den fazla yarışçıya karşı yarış! Efsanevi yarış oyunlarının altın çağından ilham alan, tempolu bir arcade yarış deneyimi seni bekliyor. Zamana karşı yarış, rakiplerini alt et, elemeleri kazan ve nihai meydan okumaya hazırlan! Neden ROAD TO EXOTICS oynamalısın? - 300+ yarışçı aynı anda: Tam anlamıyla yarış kaosu - Gerçek bir arcade yarış oyunu: Yarış oyunlarının altın çağını yeniden yaşa - Koleksiyonunu oluştur: Canavar arabalar ve egzotik araçları sür - Birden fazla yarış modu: Klasik ve zaman kontrollü etaplarda yarış - Klasik müzikler: Retro tarzında ilham veren parçalar - Kolay kontroller: Hızlan, yön ver, fren yap – hepsi bu kadar!