Risky Roads
Yol boyunca koşmak küçük bir tavuk için çok zorlu bir görevdir. Çok hızlı arabalar ve beklenmedik engeller var. Bu sevimli küçük adama yardım etmek için iyi bir tepkiye ihtiyacınız var. Unutmayın ki arkadaşları var ve onlar da yolun karşısına geçmek istiyorlar.