Rising Lords
Vergi toplayıp kaynak istifle. Öğünleri ayarlayıp arazilerini düzenle. Örs üzerinde silah dövüp bir ordu kurduktan sonra kalelerini bu orduyla muhafaza et. Halkından şövalyeler yarat ve onları ister savaştan savaşa koştur ister savaş alanında öylece bırak ama şunu asla unutma, en munis köylü bile gelecekte elinde sana karşı bir koz ile karşına çıkıp kaderin tüm kartları yeniden dağıttırabilir. Topraklarını genişletip hakimiyet kurduğun arazileri savun! Diğer lordlarla olan ilişkin pamuk ipliğine bağlı, eğer dikkat etmezsen kendini bir savaşın orta yerinde bulabilirsin. Tam teşekküllü bir ordu yarat, kartlarını kullanarak stratejik bir üstünlük sağla ve taktiklerle dolu stratejik sıra tabanlı kapışmalardan galip bir şekilde ayrıl! Hikâye moduna ek olarak Rising Lords, çoklu oyuncu seçeneği ile de oynanabilir. Çok vaktin yoksa; ya da arkadaşlarınla bir akşam vakti kısa bir macera yaşamak istiyorsan bu mod tam senlik. Rising Lords'un özel karakterleriyle arkadaşlarını kandırabilir ve oyun genelinde asparagas duyumları yayabilirsin. Şayet sana karşı ayaklanırlarsa da bunun cezasını da en iyi şekilde yine sen vereceksin!