Rise & Shine
Hızlı Ateş Et, Daha Hızlı Düşün Rise & Shine, arcade tarzı nişancı oyunu unsurlarıyla mermi cehennemini ve bulmaca-platform oyunu tarzını bir araya getiren, yeni bir strateji ve cesaret karışımı "silah ve zeka" oyunudur. Mermilerin neler yapabileceğini yeniden belirleyen bulmacaları çözmek için Shine'ın eklentileri arasında geçiş yap. Çetrefilli labirentlerde atış yap, hasarlı ekipmanlara elektrik vererek yeni yollar keşfet ve 8 bitlik meyvelerle hokkabazlık yap! Yeniden Doğmaya Hazır Ol Sevimli karakter modellerinin seni kandırmasına izin verme, Gamearth'ı kurtarmak kolay olmayacak. Yıkıma engel olmak için verdiğin savaşta füze yağdırmaya ve görünmez tuzaklardan kendini korumaya hazır ol. Ölümcül robot armadalarına, devasa elebaşlarına, kocaman ölüm tekerleklerine ve (tabii ki) beyne susamış zombilere karşı hayatta kalmak için elinden gelen her şeyi ortaya koyman gerekecek. Bu oyundan tek parça olarak çıkamayacaksın evlat. Detaylarda Sonraki Seviye Her seviyenin kendine özgü, kesintisiz bir sanat eseri olduğu bir dünyaya gir. Her seviye çeşitli ıraklık açılarıyla dolu taslak katmanlarına sahip elle çizilmiş illüstrasyonlardan oluşuyor, yani ileri doğru atılan her adım yeni bir adım ve aynı motifler ve tekrarlayan unsurlar yok. Detaylardaki bu büyük titizlik, her karenin arka arkaya sorunsuz bir şekilde akmasına imkan sağlıyor, öyle ki 20. yeniden doğuşunuzda bile görmek isteyeceğiniz bir kalite.