RiftStar Raiders
Spiral Arm; kaosa, WarSwarm sürülerine, kovan akıllı uzaylı yapay zekaya daldı, insanlıkla savaş başlattı ve galaksiyi kurtarmak ve bunu kâra çevirmek için Federasyon'un 'En Çok Arananlar'ında bir poster çocuğu oldu. 9 zorlu dört oyunculu kooperatif görev boyunca en güvenilir takım arkadaşlarını Raiders olarak seçerek uzaylı yığınlarını, federalleri ve rakip korsan gangsterleri bu derin uzaya yukarı aşağı süpür ve onları avla. Yoğun muharebede düşman topluluklarıyla çarpışırken avantaları ve ganimetleri topla ve ödülleri gemini işlemek ve geliştirmek için harca. İster vuruşları yapacak bir tank, ister ölüm pençesinden yoldaşlarını çekecek bir destek istersen çevik bir hasar verici ve fazlası ol, mükemmel ekipmanını yaratmak için uzay gemini tonlarca kombinasyonla özelleştir.