Rift Keeper
Bu aksiyon dolu iki boyutlu roguelite platformer evreninde Rift Keeper ol! Maceraya atıl ve çatlaklardan başka boyutlara ulaş, düzeni tekrardan sağla! Görev çağrısı geldi ve Rift Keeper uzun süreli uykusundan uyandı. Çağırıldığı küçük kasaba, sanki kıyamet kopmuşçasına sessizdi. Kilisenin paslı eski kapısını açtı ve kırmızı cübbeler giyen dört yaşlı adam onu gaddar gülüşlerle selamladı. Rahiplerden teki bir adım öne çıktı ve şöyle dedi, "Kapılar açıldı".