Riders Republic Lüks Sürüm
Lüks Sürüm içeriğinde bulunanlar: - Ana oyun - Outfit Paketi: Run Fast, Riding Sun, Yellow Leaves, Quack & Grind görünümleri BÜYÜK ÇOK OYUNCULU YARIŞLAR VE GELİŞEN İÇERİKLER 50'den fazla oyuncuyla kafa kafaya mücadele ederek bitiş çizgisine ulaşmaya çalışın! Republic; sezonluk etkinlikler, yeni sporlar ve zorluklarla sürekli gelişiyor. Anlık olaylara, akrobasi yarışmalarına veya rahat ekip gezintilerine katılın. Uğramak, göndermek ve devasa çok oyunculu oyun alanını parçalamak için her zaman yeni bir neden var! CANLI, KESİNSİZ AÇIK DÜNYAYI KEŞFEDİN Kentsel sokakların ve ikonik ABD millî parklarının (Yosemite, Zion, Bryce Canyon, Yellowstone, Grand Canyon) geniş dünyasında dolaşırken bisiklet, kayak, snowboard veya wingsuit arasında anında geçiş yapın. KARAKTERİNİZİ ÖZELLEŞTİRİN İkonik markalardan efsanevi sokak kıyafetlerine kadar çok çeşitli kozmetik ürünleri açın ve pistlerle parkurlarda hâkimiyet kurarken stilinizi sergileyecek bir görünüm yaratın.