RIDE 6 - Credits Multiplier
Garajını hızla genişletmek ister misin? RIDE 6 - Credits Multiplier her yarışın sonunda kazandığın kredileri arttırır: Bu kredileri daha çok motosiklet, parça ve kişiselleştirme satın almak ve sürüş deneyimini normalde olduğundan daha hızlı şekillendirmek için kullan. Bu DLC, herhangi bir Season Pass’e dâhil değildir.