RIDE 5 - Far East Pack
RIDE 5 - Far East Pack, şunları içerir: - Kawasaki Z900 (2021) - Suzuki TL 1000 R Racing Modified (1998) Gidona sıkıca tutun çünkü bu iki Japon yarış motosikleti seni uçuracak! Bu havalı, aerodinamik, tam kaplamalı çift silindirli Suzuki TL 1000 R ile zamanda geri git veya Kawasaki'nin Z900'ü ile modern bir canavarı sürmenin keyfini çıkar. Dört silindiri de saf güç ile dolduran, düşük devirde inanılmaz bir torka sahip bu süper sade motor ile dakikada 7000 devirde yarışırken en iyi başlangıcı yapabilirsin. Bu DLC, Season Pass'te yer almaz.