Ride 2 Free Bikes Pack 9
"Free Bikes Pack 9 DLC içeriğini indirin ve garajınıza iki yeni model ekleyin! Gelenek ve yenilik: 60'ların Bonville'i ve yeni sokak versiyonu bir arada. Klasik çizgiler ve modern teknoloji 900 cc torkta buluşuyor. Devir ölçer yok, kulağınıza güvenerek sürüyorsunuz. Temiz çizgilere sahip ama yine de eğlenceli süper bir motor. Street Twin'i seviyorsunuz ama daha acımasız olsun mu istiyorsunuz? Bunun için Triumph, Brat Tracker Inspiration Setini yarattı. Ücretsiz DLC içeriğini indirin!"