Ricky Recharge
Ricky, bir robot kıyametinde güne tek başına uyanır. Robotlar için sorun şu ki; Ricky ömrü boyunca böyle bir olayda kendini göstermeyi bekliyordu. - Mümkün olan en uzun süre boyunca hayatta kalarak en yüksek puana ulaş! - Maksimum puan almak için silahının kutuplarını robotlarla eşleştir! - Silahını sürekli şarj et ve binbir zorlukla kazandığın jetonları kullanarak yeteneklerini yükselt!