Rhythm Towers
Müzik, Planet Rhapsody'nin atan nabzıdır. Groovy melodiler sürekli olarak mavi çimenli çayırlarda yankılanır, ürkütücü çorak arazilerde yankılanır ve engebeli dağların üzerinde ulur. Bu müzikal melodiler, gizemli AlgoRhythm'i korur ve sürdürür, olmadan Planet Rhapsody sessiz bir uçuruma çöker. Şimdi, AlgoRhythm doğaüstü bir güç tarafından öfkeye sürüklenen yaratıklar tarafından tehdit ediliyor ve yardıma ihtiyacı var. Elbette, büyük zamanlara hiç ulaşamayan başarısız bir uzaylı pop grubusunuz, ama lanet olsun çocuk, sen cesursun. Ve ritmi tutabilirsin. Müzik senin dünyandır – bu yüzden onu kurtarmalısın. MÜZİKLE İNŞA EDİLDİ Kuleleri farklı sıralar ve pozisyonlarda yerleştirerek kendi benzersiz senfonini yarat. İnşa ettiğiniz her Rhythm Tower, film müziğine dinamik olarak yeni bir müzik katmanı ekler, her seviyenin müzikal manzarasını dramatik bir şekilde değiştirir. Yeni ortamları keşfederken, geniş tempo ve benzersiz tarzlara sahip yeni müzik türleriyle dans edin - rahatlatıcı Lo-Fi Hip-Hop'tan yoğun, nabzı atan Drum n Bass'e kadar. RİTİM VE KULE SAVUNMASININ MÜKEMMEL HARMONİSİ Rhythm Towers'ınızı dikkatlice konumlandırmak ve yükseltmek için strateji kullanın. Film müziğinin yoğunluğu arttıkça daha güçlü hale geldiklerini izleyin. Ritimlerinize, yardımcı ve tehlikeli yollarla tepki veren canlı bir uzaylı gezegeninde ilerlerken yeni Rhythm Towers'ın kilidini açın. CO-OP'TA BİRLİKTE JAM YAPIN Sofa co-op veya çevrimiçi çok oyunculu oyun yoluyla Duet modunda bir arkadaş getirin. Haritayı ikiye böler ve kendi bölgenizin sorumluluğunu alır mısınız? Yoksa takım kurup biri kuleler inşa ederken diğeri creeps'leri mi yavaşlatır? Zor zamanlarda bir arkadaş gerçekten bir arkadaştır! ÇILGIN DÜŞMANLARLA TEMPOYU ARTIRIN Her dalga, ritmi sevmeyen creeps'lerin giderek zorlaşan bir saldırısını sunar. Stratejinizi ve ritim becerilerinizi sınıra kadar zorlayacak zorlu patronlarla yüzleşmeden önce kalıplarını ve benzersiz zayıflıklarını hızla öğrenin. Eski stratejiler, yeni tehdit edici creeps türlerine karşı işe yaramaz! KENDİ YOLUNUZDA DANS EDİN Her biri kendi bireysel becerilere ve kişiliklere sahip birden fazla oynanabilir karakter arasından seçim yapın. Tuhaf 'Harmony' olarak creeps'leri yavaşlatma yeteneklerinizi kullanın veya daha sakin 'Riff' olarak oynayın ve onun kule menzil artırıcı becerilerinden yararlanın. Oynayış biçiminizi değiştirecek yararlı yeteneklere sahip yeni karakterlerin kilidini açın. Gezegeniniz müzik solur. Hissedin, inşa edin, onunla dans edin.