Mahallenin eski elektronik tamir dükkânını devral ve unutulmuş cihazların içindeki hikâyeleri yeniden çalıştır. RE:WIRE'da her iş gerçek bir servis akışıdır: müşterinin şikâyetini dinle, cihazı incele, tanı testleriyle arızayı kanıtla ve doğru araçları seç. Parçaları bağımlılık sırasına göre sök; kir, oksit ve kozmetik hasarı gider; arızalı bileşenleri onar veya değiştir. Cihazı yeniden topladıktan sonra final testlerini tamamla ve teslim et. Atölyenin işi tezgâhta bitmez. Stokları, siparişleri, finansları ve takvimi yönet; kazancını yeni ekipmana yatır. Müşteri hikâyeleri ve farklı cihaz aileleri 30 günlük ana kariyer boyunca gelişir. Kariyer finalinden sonra istersen dükkânı sonsuz modda açık tut. RE:WIRE tek oyunculu ve tamamen çevrimdışıdır. Fare, klavye ve standard-mapping oyun kumandasını destekler.