Revolutionary Spirit Pack
Revolutionary Spirit paketi ile davaya bağlılığını göster! Kızıl Kafatası motosiklet kostümü ve Senaryo’daki Altın Tabanca kostümü ile KHO'nun kalbine korku sal ve Nişancı Tüfeği, Keskin Nişancı Dürbünü ve Kumandalı Patlayıcıları anında açarak Co-Op karakterine Direniş Modunda avantajlı bir başlangıç yaptır.