Retrowave bundle
Cesur tasarımlara sahip retrofütüristik ekipmanlarla retro dalgasına havalı bir giriş yap. Yeni Night Rider kıyafetiyle birlikte yeni bir arazi aracı boyası (Speedmaster Turbo) ve üç yeni silah şeması da seni bekliyor. Süslü püslü görüp de hafife alayım deme; Blademaxx palayı, Vindicator 2000 revolver'ı ya da Volkatronix otomatik tüfeği oyuncak sananın vay haline! Özellikle Volkatronix, aralarında güneş gibi parlıyor. Tolga ve Fatin'in Volkan Dal için tasarladığı, Dying Light'ın elektrikli mermi atan bu ilk ateşli silahını koleksiyonuna eklemezsen olmaz. Arazi aracı boyasını kullanmak için Dying Light: The Following genişletme paketinin gerekli olduğunu lütfen unutma.