Retro Tanks
Retro Tanks, yoğun ve yüksek tempolu bir tank vurma oyunu. Bu oyun eğlencelidir, öğrenmesi kolaydır ve tiryakilik yaratır. Yalnız, arkadaşlarınızla veya arkadaşlarınıza karşı oynayın ve 6 farklı oyun modu ve sayısız seviyede yön bulma ve tepki becerilerinizi gösterin. Hızlı. Eğlenceli. Tiryakilik yaratıcı. Düşman tanklarının ölümcül mermilerinden kaçarken onları yenin. Savaşın kendisi maceranızı sonlandırmaya çalışırken nişan alma ve manevra becerinizi geliştirin. Seviyeler yükseldikçe düşman tankları daha hızlı, daha akıllı ve daha ölümcül hâle gelir. Oyunun sonuna kadar ulaşıp liderlerini yenebilecek misiniz? Yalnız oynayın. Arkadaşlarınızla oynayın. Arkadaşlarınıza karşı oynayın. - Becerilerinizle pratik yapmak ve oyunu kendiniz yenmek için tek oyunculu savaşı oynayın. - İş birliği modunda savaşı 2 oyuncuyla tamamlayın. - 4 oyuncuya kadar olan VS Modunda arkadaşlarınızı yenin.