Retro Rammers Car Pack
Wreckfest Dünyası'nı 3 klasik arabayla genişletin! Wingman: 1950'lerin sonlarından fırlamış bu Amerikan klasiği Tailfin model, derbiler ve 8 şekilli pistler için mükemmel seçim! Buggy: Motoru arkada olan bu klasik Avrupa tasarımı, virajı bol pistlerde rakip tanımıyor! Çarpışan Araba: Lunaparkların belalısı pistlerde! Dünyanın en hızlı çarpışan arabasıyla zafer sizin olacak. Tamponlara acımayın! Bu DLC paketi Sezon Bileti'ne dahildir.