RESIDENT EVIL RESISTANCE
Dört yaşayanın sinsi bir Deha'ya karşı savaştığı Resident Evil evreninde yeni bir 1'e karşı 4 çevrimiçi çok oyunculu oyun dizisini tecrübe edin. Üst Akıl olarak amacınız, ne şekilde olursa olsun yaşayanların kaçmasına engel olmak. Korkunç canavarlar çağırmak, ölümcül tuzaklar kurmak, kameraları silahlandırmak ve daha pek çok araç emrinize amade olacak! Bunun karşılığında, yaşayanların Üst Akıl'ın saldırılarından kurtulup bulmaca tarzı hedefleri tamamlayarak süre dolmadan önce haritadan kaçmaları için birlikte çalışmaları gerekecek!