Resident Evil 4 Tılsımı: "Yeşil Bitki"
Herkesi iyileştirme gücü. Yeşil kutsama! Bu yeşil bitki tılsımı, evrak çantana takılabilir. Avantaj: Yeşil bitkiler için sağlık yenilemeyi artırır. Not: Tılsımları herhangi bir daktilodaki Çantayı Özelleştir menüsünden değiştirebilirsin.