Resident Evil 4 Deluxe Edition
Bonus içerik: - Evrak Çantası: 'Altın' - Evrak Çantası: 'Klasik' - Tılsım: 'Tabanca Mermisi' - Tılsım: 'Yeşil Bitki' Deluxe Edition, ana oyunu ve Extra DLC Paketini içerir. Bu pakette ise şunlar bulunmaktadır: - Leon ve Ashley Kostümleri: "Gündelik" - Leon ve Ashley Kostümleri: "Romantic" - Leon Kostümü ve Filtresi: "Kahraman" - Leon Kostümü ve Filtresi: "Kötü Adam" - Leon Aksesuarı: "Güneş Gözlüğü (Spor)" - Deluxe Silah: "Sentinel Nine" - Deluxe Silah: "Skull Shaker" - "Original Ver." Soundtrack Değişimi - Hazine Haritası: Genişleme Hayatta kalmak sadece başlangıç. Raccoon City'deki biyolojik felaketin üzerinden altı yıl geçti. Olaydan kurtulanlardan biri olan Ajan Leon S. Kennedy, başkanın kaçırılmış kızını kurtarmaya gönderildi. Leon, kızın izini uzak bir Avrupa köyüne kadar takip etti. Buradaki yerlilerde korkunç derecede yanlış giden bir şeyler var ve yaşam, ölüm, dehşet ve arınmanın bir araya geldiği bu cesur kurtarma ve korku hikayesinde perdeler açılıyor. Modernleştirilmiş oynanış, yeniden yapılandırılmış bir hikaye ve son derece detaylı grafikleri ile Resident Evil 4, endüstrinin mihenk taşlarından birinin yeniden doğmasını sağlıyor. Hayatta kalma korku türünde devrim niteliği taşıyan kabusu tekrar yaşayın.