resident evil 4 (2005)
(Çıkış: 2016) Resident Evil 4, Xbox One'e 1080p HD görüntü ve daha yüksek bir resim hızı ile geliyor. Bu devrim yaratan başyapıt, oyuna ilk defa omuz üzerinden üçüncü şahıs bakış açısını getirerek seriye yeni bir dönüm noktası getiriyor. Umbrella Şirketi'nin yok edilmesinden sonra geçen heyecan dolu hikayesiyle Resident Evil 4, Resident Evil'ın gidişatını değiştirmesinin yanında ayrıca diğer sayısız oyunu da etkilemiştir.