RESIDENT EVIL 2 1-Shot Demo
Bu özel olarak ayarlanmış demo sürümü, kısa süre önce yeniden tasarlanan Resident Evil 2'yi tecrübe etmenize imkan sağlamaktadır fakat dikkatli olun: Öldükten sonra istediğiniz kadar devam edebilecek olsanız da demoyu tamamlamak için sadece 30 DAKİKANIZ olacak. Korku atmosferini kendi temponuzda mı yaşayacaksınız yoksa Raccoon Emniyet Müdürlüğü'nün sunduğu tüm bulmacaları çözebilmek için çaresizce bir hamle mi yapacaksınız? Seçim size kalmış! Not: Bu demo, 31/1/2019 tarihine kadar kullanılabilir. Oynamak için giriş yapmış olmalısınız ve aktif bir İnternet bağlantınızın olması gerekir. Oyun sırasında uygulamanın bağlantısı kesilir ve çevrimdışı olunursa başlık ekranına dönüldükten sonra zaman sayacı ilerlemeye devam eder. Uyarı mesajı görüntülendikten sonra lütfen tekrar bağlanın ya da herhangi bir bağlantı sorunuyla karşılaşılırsa oyundan çıkın.