REPLIKATOR
REPLIKATOR, terk edilmiş bir uzay bilim tesisinde geçen, roguelike öğelere sahip tepeden görünümlü bir nişancı oyunudur. Bir galaktik kiralık askerin rolünü üstlenerek çılgın robot ordularına ve ektoplazmik canavarlara karşı savaşmanız gerekecek. Gizemli bir araştırma tesisini keşfedin ve REPLIKATOR projesinin gizemini ortaya çıkarın. Hayatta kalmak için durmadan hareket etmeniz ve iyi nişan almanız gereken dinamik savaşlar için hazırlanın. Odaların, düşmanların ve tuzakların yerleri, her oyunda yeni bir mücadele sunmak için prosedürel olarak oluşturuluyor! Özellikler: * Tepeden görünümlü nişancı oyunu * Farklı özelliklere, silahlara ve tekniklere sahip 4 farklı oynanabilir karakter * Prosedürel olarak oluşturulan seviyeler * Birçok düşman, silah ve tuzak * İlgi çekici hikâye * Bu oyunda her ölüm sizi daha da güçlendirecek. Öldükten sonra karakteriniz ve geminiz için kalıcı yükseltmeler elde edebileceksiniz.