REPLACED Demo
Phoenix Corp'un karanlık amaçlarını kendi yaratımlarının gözünden, kendi iradesi dışında insan bedenine hapsolmuş yapay zekâ R.E.A.C.H. olarak gün yüzüne çıkar. Nükleer felaketler nedeniyle çehresi tamamen değişmiş 1980'ler Amerikası'nın Phoenix şehri, dev şirketin kalelerinden biri hâline gelmiş, kanun kaçakları için bir sığınağa ve insan yaşamının para gibi alınıp satılabildiği bir yere dönüşmüştür. R.E.A.C.H. rolünü üstlen, şirketin gizli hedeflerini açığa çıkar ve yaratılış amacının ne olduğunu öğren. REPLACED, yoğun bir cyberpunk gerilim anlatısının, 2.5D sinematik aksiyon platformuyla bir araya geldiği bir yapımdır. Çürümüş mahallelerde, endüstriyel atık alanlarında ve neonlarla aydınlatılmış ara sokaklarda akıcı hareket kabiliyetlerini kullanarak koş ve tırman; hızlı savaş mekaniklerini kullanarak düşmanlarını alt et. Hassas yakın dövüş hareketlerini tatmin edici menzilli saldırılarla birleştirerek gerilim dolu çatışmalara gir, bu sırada da akıcı bir şekilde keşif yapmaya devam et. R.E.A.C.H. aşina olmadığı insan içgüdüleriyle ve duygu yoğunluklarıyla boğuşurken, şehrin gizli güç odakları da yavaş yavaş aydınlığa çıkıyor. Ahlaki açıdan karmaşık karakterler vasıtasıyla insanlık, kimlik ve kontrol temaları işleniyor, sınırları zorlanmış bir dünya yavaş yavaş kendini göstermeye başlıyor. Keşfettiğin her yer yeni bir hikâye anlatıyor ve açığa çıkardığın her sır yanında bir bedelle geliyor. Bu retro fütüristik dünya, elle tasarlanmış ve modern görsel efektlerle geliştirilmiş piksel sanatı sayesinde hayat buluyor, synthesizer'ın ön planda olduğu kasvetli müzikler de oyunun tonunu belirliyor. REPLACED, sinematik platformları, hızlı aksiyonu ve gerilimli bir cyberpunk anlatısını bir araya getiren, tek kişilik bir macera. Kendini her bir sırrın ve her bir yaşamın bir bedelinin olduğu bir dünyaya bırak.