Repit
Bob, basit ve ölçülü bir hayat yaşayan sıradan bir insandır. Aralık ayının ortasında dışarıda biraz kar yağmaktadır. Bakkaldan alışverişe ve kızına büyük bir dondurma paketi almaya gittikten sonra Bob dükkandan çıkar ve arabaya gitmek üzereyken kayar, düşer ve dolu arabayı bırakır. Araba yuvarlanır ve yaşlı ama iyi giyimli ve görkemli görünümlü bir adama çarparak onu yere serer. Bob ayağa kalkıp adama yardım etmeye çalışır, ancak göz açıp kapayıncaya kadar etraftaki her şey donar, bulutlar kalınlaşır ve kanlı, koyu bir sis etrafı sarar. Kendine gelmek için vakti olmayan Bob yaşlı adama bakar ve dehşete düşer, parlak kırmızı gözlü karanlık bir figür yerden yükselir, ağzını açar ve ürkütücü bir sesle şöyle der: Zavallı velet, seni insan görünümünden mahrum edeceğim, sonsuza dek cezanın kapalı döngüsünden çıkmaya çalışacaksın ve sadece acıdan kurtulma umudu seni harekete geçirecek! Karanlık figür bitiremeden önce Bob kendini başarısızlığa uğramış, yer altına düşmüş ve içten dışa dönmüş hisseder. İnanılmaz bir acı hisseden Bob, köşeli bir mağarada yeni ayaklarının üzerine iner...