Renegade Pack
Bu yeni indirilebilir pakette içinizdeki haini gösterin. Biri muhteşem stile ve küçük spor otomobillerin sıkı yol tutuşuna sahip diğeri de 50'lerin yüksek performanslı araçlarının hızlandırılmış motoruna sahip 2 yeni araçla başlayın. Hain kişiliğine uyması için deri ve kolej ceketleri de içeren 2 yeni takımla Vito'yu giydirin.