REMATCH - PRO EDITION
Pes etmeyi bilmeyenler için hazırlanan Rematch Pro Sürümü ile yeşil sahaya adımını at. İçindekiler: - Kaptanlık Kartı Yükseltme Bileti - Sahadaki oyununu ve ödüllerini adım adım geliştir. - Fiyakalı Oyuncu Arka Planı ve Ünvanı - Eşsiz kişiliğin kadar heybetli bir mesaj gönderen destansı tasarımla kim olduğunu göster. - Fiyakalı Kalkan Forması - Arma edasıyla tasarlanan zarif ve klasik bir görünüş, gücünü sergileyenler ve kaderinin kontrolünü eline alanlar için tasarlandı. - Fiyakalı Desen (Üst ve Alt kıyafetleri için) - Eşsiz kişiliğini layıkıyla yansıtacak destansı tasarımla kıyafetini özelleştir. Kendi hikâyesini tarzıyla anlatmak isteyenler için ideal. - Fiyakalı Aksesuar Seti - Deriden imal edildi, her parçası sahanın hem içinde hem de dışında ışık saçması için tasarlandı.