Redout - Space Exploration Pack
Redout - Uzay Keşfi Paketi, Redout deneyimine en son çıkan iki yarış kompleksini de ekliyor. SRRL yönetim merkezi yeni yer çekimine meydan okuyan yarış türlerini araştırmaya karar verdi ve uzay seyahatinin sınırlarını Solar sistemin uç noktalarına kadar zorladı. Ay'dan başlayın. Burada insanların uzayda koloni kurma çabalarının köklerini, çaresizlikle girişilen yaşam başlatma denemelerinin sonuçlarını, yapay ve ince bir atmosfer yaratan uydu iletişim ışınları ile devasa reaktörleri görebilirsiniz. Daha sonra, ilk kompleks olan Planetoid AR219'a ilerleyin. AR219 gök cismi üzerinde karanlık kuruluş Mughy1 ve aşırı maden çalışmaları nedeniyle parçalanmış bozuk uydusu tarafından gizlenmiştir. SRRL müdahale edene kadar gizli AG yarışları burada düzenleniyordu. Uzay Keşfi içeriği: - 5 pistin ve yeni bir Boss pistinin bulunduğu yeni Ay Çevresi. - 5 pistin ve yeni bir Boss pistinin bulunduğu yeni P-AR219 Çevresi. - 25 yepyeni kariyer etkinliği. - Tüm gemileriniz için Yeni Zelanda, Formula ve Smudge üniformaları! - 5 yeni özel renk! Çok Oyunculu Çok oyunculu bir lobide sadece ana oyuncunun DLC paketine sahip olması yeterli, böylece herkes yeni pistlerde yarışabilecek!