Redout 2
Evrendeki en hızlı yarış oyunu. Redout 2, klasik arcade yarış oyunlarını onurlandırıyor. Ayrıca artık çok az kişinin yaşadığı dünyanın distopik çorak topraklarında yarışmanın galaksinin en popüler sporlarından biri olduğu, büyük beğeni toplayan oyun Redout'un devamı niteliğinde. Tek oyunculu kapsamlı hikâye modu ve rekabetçi çok oyunculu modla gelecekte geçen heyecan verici yarışlarda imkânsız hızlara ulaş. Geniş kontrol sistemleri, benzersiz uçan gemi özelleştirmeleri ve muhteşem müzikleriyle Redout 2'de yerçekimine meydan oku. Hız ve Kontrol - Wipeout ve F-Zero gibi yerçekimine meydan okuyan klasik yarış oyunlarına benzer biçimde, inanamayacağın kadar yüksek hızlara ulaş. Sezgisel sürüş sistemi sayesinde Redout 2'de oynamayı öğrenmek için zaman harcamana bile gerek yok. Ancak çalışıp beceri seviyesini arşa ulaştırmayı planlayanları büyük ödüller bekliyor. Yarış oyunları tarihindeki en çılgın viraj ve tümseklerden hopla, dön ve süzül. Kapsamlı Kariyer Modu - Eşsiz 36 yarış pistinde, yüzlerce etkinlikte uç. Ayrıca pistlerin hepsini tersten de geçebilirsin! Arena Yarışları, Sona Kalan Donakalır ve etkileyici Boss Yarışlarında rekabetin hâkimi ol ve bitiş çizgisine önce sen ulaş. Rekabetçi Çok Oyunculu Mod - Heyecan dolu bir çevrimiçi aksiyon modunda başkalarına karşı yarış. Benzersiz görünüm ödülleri içeren sezonların yanı sıra düzenli olarak eklenen özel içeriklerle yepyeni zorluklara atla. Kapsamlı Özelleştirme - 12 farklı gövdeden birini seç ve birbirinden eşsiz pervaneler, sabitleyiciler, dümenler, ara soğutucular, flap'ler, mıknatıslar, kanatlar, spoiler'lar, roket motorları, boyalar ve çok daha fazlasıyla uçan gemini özelleştir! Fotoğraf Modu'yla yüksek hızlara ulaştığın havalı fotoğraflarını çek ve paylaş.