REDEX - Console Edition
Yandan kaydırmalı eski usul arcade oyunda düşman dalgalarına karşı ayakta kal! REDEX, hızlı tempolu, piksel grafikli bir hayatta kalma shooter'ı. Düşman sürülerine karşı savaş, jetonları topla, otomatlardan cephane, bomba, zırh ve daha fazlasını ele geçir. Nadir altınlarla kalıcı yükseltmeler ve yeni karakterler aç! Çatılardan laboratuvarlara yeni bölgelerin kilidini aç, havadan gelen sandıkları kullanarak makineli tüfek yerleştir ya da maden kur. Sahte hedeflerle düşmanları kandır, taktiğini değiştir ve hayatta kal! Kural yok. Sadece savaş. Ayakta kalan son kişi ol!