Red Son Paketi
Eğer Superman Sovyetler Birliğinde yetiştirilmiş olsaydı Metropolis'te hayat nasıl olurdu hayal edebiliyor musunuz? Red Son Paketini indirin ve Superman, Wonder Woman ve Solomon Grundy için özel kılıklar ile Red Son evrenine özel 20 adet ek S.T.A.R Lab Challenge görevi sizin olsun.