Red Faction II
Dünya yirmi ikinci yüzyılda… Mars'taki isyanın üzerinden beş yıl geçti. Milletler Topluluğu halkı son 15 yıldır yozlaşmış diktatör Sopot'un baskısı altında yaşıyor. Komşu Birleşik Cumhuriyet ile hiç bitmeyen birleşme çabaları, ülkeyi gereksiz yere kana ve yoksulluğa boğdu. Propaganda tüm topluluklarda devam ediyor ve bencil başbakana övgü olarak inşa edilen Halkla İlişkiler Binası, bu savaşa daha çok asker kurban gittikçe daha fazla zafer haberi yayınlıyor. Yıllardır cephede savaşmaktan bıkan, nanoteknoloji enjekte edilmiş bir grup süper asker ise diktatörü devirmek ve barışı sağlamak için yemin ediyor.